Foto: Koninklijke Burgers’ Zoo

Burgers’ Zoo scoort scoort 8,4 voor klantvriendelijkheid

  Nieuwsflits

Consumenten roepen Koninklijke Burgers’ Zoo uit tot klantvriendelijkste leisure bedrijf van Nederland met een gemiddelde waardering van 8,4. Dit blijkt uit onderzoek van onderzoeksbureau MarketResponse.

ARNHEM - De Arnhemse dierentuin pakt zelfs de tweede plaats van alle bedrijven, alleen de internetwinkel Coolblue werd hoger beoordeeld.

“Bijna de helft van de klanten geeft Burgers’ Zoo een 9 of een 10”, aldus Gerrit Piksen, Expert Customer Experience van het onderzoeksbureau, dat dit onafhankelijke onderzoek al voor de dertiende keer uitvoert.

Alex van Hooff, directeur van Burgers’ Zoo “Voor ons is klantvriendelijkheid heel belangrijk. Dat ligt geheel in lijn met wat we willen: dat de bezoeker een leuke dag heeft in ons park en kan genieten hoe mooi de natuur is.”

369 bedrijven 

Voor dit onderzoek zijn 50.799 waarnemingen opgehaald voor 369 bedrijven verdeeld over negen categorieën.

Voor de titel ‘Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland’ kunnen organisaties zich niet aanmelden of klanten laten stemmen. Ieder groot, landelijk bedrijf in Nederland doet automatisch mee.

In negen verschillende branches wordt de winnaar bepaald op basis van onafhankelijk continu online onderzoek onder Nederlandse consumenten.

Volledige uitslag

De volledige uitslag van de verkiezing van het klantvriendelijkste bedrijf van Nederland is te vinden op www.klantvriendelijkstebedrijf.nl.

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden