Logo arnhemsekoerier.nl

Meest Markante Horecaondernemer Gelderland

Vier horecaondernemers zijn genomineerd voor de titel Meest Markante Horecaondernemer in de regio Gelderland. De komende week bezoekt de jury de bedrijven van deze vier horecaondernemers. En op 4 juni wordt bekend gemaakt wie van deze ondernemers zich de komende 1,5 jaar de Meest Markante Horecaondernemer van Gelderland mag noemen. 

De jury van de verkiezing Meest Markante Horecaondernemer Gelderland bestaat naast Robbert de Veen en Sander Wind, bestuurders van KHN regio Gelderland, uit twee Gelderse horecaondernemers: Luuk Domhof van de Timp in Zieuwent en Pascal van der Beek van Club 22/24, Sequoia, Vrienden van Pianobar en Restaurant Moods in Doetinchem. Zij hebben de volgende vier horecaondernemers genomineerd: 
•    Kees Hensen, eigenaar van Hotel Villa Ruimzicht en Lev Food bar in Doetinchem en van restaurant de Strandlodge in Winterswijk. 
•    Aïda en Sander Hendrix, eigenaren van hotel restaurant Manna & Blue in Nijmegen 
•    Mark Nijhuis, eigenaar van hotel Credible in Nijmegen 
•    Estée Strooker, eigenaar van restaurant Amusement in Arnhem.

Jury en verkiezingsproces
De jury gaat de komende week op bezoek bij de genomineerde bedrijven en met deze horecaondernemers in gesprek. Op basis van deze bezoeken en gesprekken wordt uit de vier kandidaten de Meest Markante Horecaondernemer van Gelderland gekozen. Eén van de belangrijkste criteria is dat een ondernemer een vernieuwend, origineel én succesvol horecaconcept heeft neergezet. 

Op 4 juni a.s. organiseert KHN regio Gelderland een feestelijke bijeenkomst in Harderwijk. Dan wordt de Meest Markante Horecaondernemer van Gelderland bekend gemaakt.

Toelichting Meest Markante Horecaondernemer
Koninklijke Horeca Nederland (KHN) organiseert elke twee jaar de verkiezing van de Meest Markante Horecaondernemer. Deze prijs kennen wij toe aan innovatieve horecaondernemers die andere ondernemers inspireren. Ondernemers die weten wat er speelt, inspelen op nieuwe consumentenontwikkelingen en succesvol zijn. Op deze manier stimuleert KHN innovatie onder horecaondernemers. De Meest Markant-verkiezing begint bij regionale verkiezingen in veertien regio's. Uit de veertien winnaars wordt in 2019 de Meest Markante Horecaondernemer van Nederland gekozen. Voor meer informatie zie www.meestmarkant.nl.

Reageer als eerste
Meer berichten

Shopbox