Bio Vakantieoord lanceert nieuwe huisstijl en commercial

Arnhem - Bio Vakantieoord in Arnhem, een vakantiepark voor gezinnen met een gehandicapt kind, lanceert tegelijkertijd een nieuwe huisstijl en een nieuwe commercial. "Met de nieuwe uitstraling willen we de aandacht van donateurs weer op ons vestigen", aldus woordvoerder Pieternel Suërs.

Arnhem - Bio Vakantieoord in Arnhem, een vakantiepark voor gezinnen met een gehandicapt kind, lanceert tegelijkertijd een nieuwe huisstijl en een nieuwe commercial. "Met de nieuwe uitstraling willen we de aandacht van donateurs weer op ons vestigen", aldus woordvoerder Pieternel Suërs.

De stichting, die zich ruim 90 jaar inzet voor kwetsbare kinderen, heeft steun nodig om alle gehandicapte kinderen in Nederland een fijne gezinsvakantie te kunnen aanbieden. "Juist nu is het voor deze gezinnen belangrijk om er even tussenuit te kunnen om te ontspannen en weer op te laden."

Van oudsher kan het Bio Vakantieoord, dat in 1927 is opgericht vanuit de Nederlandse Bioscoopbond, rekenen op collectes in de bioscopen. Maar door de coronamaatregelen zijn bioscopen gesloten en loopt het goede doel veel steun mis. “Op alle fronten zetten we de zeilen bij om vakanties mogelijk te maken voor gezinnen met gehandicapte kinderen die het in deze coronatijd extra zwaar hebben. Zo moedigen we met ons ‘Kom in actie-platform’ mensen aan om met zelfbedachte acties geld voor de stichting op te halen. Onlangs haalde gaming-Influencer Joost Bouhof 5.500 euro op aan donaties met een 17-uur durende livestream op Twitch. Dat is echt hartverwarmend!”

www.steunbio.nl

‘Kom in actie’ platform: https://stichtingbio.kentaa.nl/

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden