Evert Burggrave wordt nieuw hoofd marketing Musis & Stadstheater

Arnhem - Evert Bruggrave wordt per 1 januari 2021 hoofd marketing van Musis & Stadstheater Arnhem. Hij verruilt dansgezelschap Introdans voor het Arnhemse theater en volgt Arlette de Jong op, die vertrekt naar De Helling in Utrecht.

Arnhem - Evert Bruggrave wordt per 1 januari 2021 hoofd marketing van Musis & Stadstheater Arnhem. Hij verruilt dansgezelschap Introdans voor het Arnhemse theater en volgt Arlette de Jong op, die vertrekt naar De Helling in Utrecht.

Hans Verbugt, directeur Musis & Stadstheater: "Evert Burggrave is een gedreven en betrokken marketing manager in de culturele sector. In de afgelopen jaren heeft hij met Introdans gebouwd aan een sterk merk en heeft zich bewezen in het leggen van verbindingen in de stad en regio. Evert is vanuit Introdans betrokken bij de Lauwersgrachtalliantie en de nieuwbouw van het Stadstheater en kent dit dossier als geen ander. Wij zijn erg blij dat hij bij ons aan boord komt."

Evert Burggrave: "Na eerdere werkervaring in Tilburg en Rotterdam begon ik in 2004 bij Introdans als manager pr en marketing. Voor mij was het vanzelfsprekend om dan ook in die stad te gaan wonen. Een spannende en charmante stad die zich sterk profileert. Ik ben ervan overtuigd dat cultuur bijdraagt aan een groter geluk. Introdans doet dat met een inclusieve benadering van dans voor iedereen. Ik zie dat ook Musis & Stadstheater Arnhem die missie verder invulling geeft: muziek, dans en theater voor een fijn en divers publiek. En om daar verdere invulling aan te geven, dat lijkt me geweldig. De jaren bij Introdans ga ik koesteren, maar deze stap is voor mij een logische." Naast zijn werk is Evert Burggrave bestuurslid van de Arnhemse Uitnacht en lid van het tijdelijk Arnhems merkenbureau dat vorm en inhoud geeft aan de Citymarketing van Arnhem.

Meer berichten

Het lokale nieuws in uw mailbox ontvangen?

Aanmelden